Tick Fraktfritt över 500 kr Tick Snabb leverans Tick Enkel betalning

Frågor och svar


Hur handlar jag?
Svar: Du väljer produkter du vill lägga på din order genom att söka reda på dem i vår webshop eller genom att navigera dej runt bland kategorierna. När du hittat den produkt du söker klickar du på den gröna köpknappen vid produkten då läggs den i din varukorg. När du är klar med din order klickar du på varukorgen högst upp i högra hörnet. Där kan du justera din order ytterligare. När du är nöjd väljer du betalmetod. (faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning).
Är det säkert att betala med kort på Kattkompaniet?
Svar: Ja, det är det. Kattkompaniet använder den senaste säkerhetstekniken för kortbetalningar på nätet. Inga kortuppgifter lagras hos kattkompaniet utan vi skickar dessa vidare till vår betalpartner klarna.
 
Hur registrerar jag en rabattkod?
Svar: Innan du godkänner din beställning anger du rabattkoden i kolumnen "ange din kod här och klicka ok” klicka på ”OK” och kontrollera att rabatten dras av korrekt innan du godkänner din order.
Jag har hittat en produkt på er hemsida som inte går att beställa. Varför är det så?
Svar: Det går endast att beställa de produkter som vi har i lager (om det inte uttryckligen i texten står att det är en beställningsvara med en uppskattat leveranstid). Går det inte att beställa något tyder det på att varan är slut i lager, oftast är en ny beställning redan på väg eller så är varan slut hos leverantören.
.
Varför går mitt köp inte igenom?
Svar: Mobilnumret som du har angivit är felaktigt. Du kanske har råkat skriva in fel? E-postadressen som du har angivit är felaktig. Du kanske har råkat skriva in fel? Du har angivit ett felaktigt personnummer, du kanske har råkat skriva in fel?
 
Jag vill beställa mot postförskott, går det?
Svar: Nej vi skickar inga beställningar mot postförskott, om du inte vill betala innan du fått dina varor så rekommenderar vi att du lägger en beställning med Klarna Faktura. Då får du hem din beställning först och betalar fakturan sen.
Jag hittar inte min faktura, kan ni skicka en ny?
Svar: I detta ärende hänvisar vi dig vänligen till vårt faktureringsbolag Klarna. Du når dem via följande uppgifter:
Tel: 08-120 120 10
Ordinarie öppettider:
Mån - Tors: 08.30 – 20.00
Fre: 08:30 - 17:00
Helger : 10.00 – 17.00
Kattbutiken för dig som älskar allt med katter! Vit katt
Standardvy | Byt till mobil vy
Stäng